Az IDUN Minerals egy svéd szépségmárka, mely nagy tisztaságú ásványi anyagokra épül. 2011-ben, a Nemzetközi Nőnapon indult. A termékfejlesztésünk során folyamatosan konzultálunk svéd kutatókkal és dermatológusokkal, akik együtt hozzák létre az ápoló összetevők egyedi kompozícióját, amely minden egyes termékünkben jelen van. A termékek csak olyan összetevőket tartalmaznak, amik védenek és táplálnak, így még a legérzékenyebb bőr számára is megfelelőek.
A termékpalettánkban megtalálhatóak termékek arcra, szemre, szájra, valamint körmökre.
Büszkék vagyunk, hogy az IDUN Minerals kizárólag gyógyszertárakban kapható márka Svédországban, mivel az ottani gyógyszertáraknak szigorúan szabályozott minőségellenőrzési rendszerük van és ez is bizonyítja, hogy az összetevők osztályozása elfogadott és folyamatosan magas minőségen tartott.
Mottónk: ” Egyszerű, és Tiszta ”. Nálunk a hatékony szépségnek nem szükséges foltot ejtenie a természeten és a bolygónkon. Tiszta és hatékony szépséget akarunk nyújtani, minimális hatással a környezetre.
Ahogy az IDUN Minerals növekszik nemzetközileg, úgy a felelősségünk is nő a fenntartható fejlesztés terén. Ez a fenntartható terjeszkedés három területet foglal magába; szociális, gazdasági, és környezeti. Ezzel, mint egy bázisként, azon dolgozunk, hogy az összes szépségtermékünket a környezettel fejlesszük, és hogy ezt kiindulópontként foglaljuk bele a folyamatba, párhuzamosan az egyre javuló források hatékonyságával.
Az IDUN Minerals magja mindig a tiszta, lágy, és nem-ártalmas összetevők, és ez összemosódott az identitásunkkal. Folyamatosan felülvizsgáljuk az összetevőket, amik potenciálisan veszélyesek lehetnek a környezet vagy az emberek számára. Továbbá a gyengéd make-upunk, bőrápolóink, és hajápolóink embereket segítenek, akik különböző bőrbetegségektől szenvednek, mint pl. rosacea, akné, égés, és vitiligo. Hiszünk abban, hogy mindenki gyönyörű a makeuptól eltekintve, és ez az, amit mindig erősíteni akarunk. .
Hogy a fenntartható munkát még tisztábbá tegyük, felosztottuk ezt három fókusz területre, melyek magukba foglalják a legfontosabb fenntarthatósági aspektusunkat: Emberek, Termék, Bolygó.